sestdiena, 2015. gada 4. jūlijs

Sejas ādas kopšana - viens rīts un viens vakars jūlijā




9 komentāri:

  1. Kā patīk Lumene acu želeja? Man kaut kad sen bija un es nejutu iedarbību.

    AtbildētDzēst
  2. Tieši gribēju jautāt par acu želeju... man viņa galīgi nepatika ..salipināja acis:D ti radija tusku un acu zona bija lipīga

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kad acis pietūkušas, uzliekot želeju, mazliet kož, tas gan man nepatīk. Bet neko nelipina.

      Dzēst
  3. Man stendera micelārais nedaudz ādu kairina, bet tā želeja ir mmm labiņa :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kairina jā, bet es ātri mazgāju nost. :) želejai ļoti forša konsistence, tikai smarža varēja būt 5x vājāka.

      Dzēst
  4. Es Lumene želeju lietojot nekādu efektu nejutu kā tikai tajā mirklī, kad uzklāju. Vēlāk gan, parādījās vēl alerģija un tā mēs gājām katra savu ceļu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Godīgi sakot, mani jau ir nokaitinājuši tie mūžīgie acu krēma meklējumi. :)

      Dzēst
  5. Interesanti, ka daudz sliktu atsauksmju par Lumene acu želeju, jo man tā tīri labi patīk. Nav jau tā, ka tagad grumbas pazudīs un seja staros to lietojot, bet manas acis laikam nav kaprīzas, jo nekas nekairina un nekož, Lietoju jau kādu 3 iepakojumu. Nav ne vainas. No rīta ir tieši tas, kas vajadzīgs - viegls, mazliet mitrina, nelīp, ātri iesūcas. :)

    Bet kā jau vienmēr - kas der vienam neder citam :)

    AtbildētDzēst