piektdiena, 2016. gada 11. marts

Miega brīnumlīdzekļi - L'Oreal Nutri Gold Extraordinary Night Cream Mask, Garnier Miracle Sleeping Cream un citi

Parasts nakts krēms jau ir noiets etaps, šobrīd uzvaras gājienu svin miega brīnumlīdzekļi jeb sleeping pack. Daudz par šādiem līdzekļiem nezinu, Āzijā tie ir ļoti populāri (un arī pārējie trendi - eļļas sejas mazgāšanai, kušonu tonālie krēmi un jau pieminētie miega krēmi/nakts maskas, balinošie krēmi un serumi, konjac sūkļi). Ar daudzām lietām esam jau iepazinušies, kārta miega krēmiem.

Iepriekš šāda tipa brīnumus esmu mēģinājusi dāsnu paraudziņu veidā, priekšstats jau izveidojies. Šoreiz testēju pilnizmēra produktus un daudz ilgāk, tāpēc vēlos pastāstīt, kas man patīk un kas ne tik ļoti.

Abi jaunumi ir no L'Oreal koncerna - L'Oreal Paris un Garnier.     


L'Oreal Nutri Gold Extraordinary Night Cream Mask (50ml)
Nakts krēms-maskas tehnoloģija radīta iedvesmojoties no Āzijas miega krēmiem, kas nakts laikā palīdz iegūt tā saukto "beauty sleep". Krēma-maskas uzdevums ir nodrošināt intensīvu mitrināšanu un piešķirt ādai mirdzumu, tā sastāvā ir rozmarīna un lavandas ētriskās eļļas, mežrozīšu un argana eļļas, Imperata Cylindrica ekstrakts un Bišu māšu peru pieniņš.

Krēmmaskai ir krēmīga konsistence, tā smaržo diezgan intensīvi, es jūtu lavandu. Uzklāt to ir viegli, šis nav no lipīgajiem produktiem, arī āda iesūcas salīdzinoši ātri. No sākuma nevarēju sarast ar stipro aromātu, bet vēlāk pieradu. Tagad pati labākā daļa - no rīta āda ir ļoti gluda un maiga, patiešām brīnumains līdzeklis. Krēmu-masku ieteicams lietots dažas reizes nedēļā, es pieturos pie trīs vai četrām reizēm un rezultāti patiešām ir acīmredzami. Pamācībā rakstīts, ka no sākuma jāuzklāj viegla kārta uz attīrītas sejas ādas, jāiemasē un atkārtoti jāuzliek bieza kārta, atļaujot tai pastāvēt 10-15 minūtes un tad lieko jānoņem ar vates plāksnīti. Es daru citādāk - vidēji biezu kārtu uzklāju uz sejas, ļauju tai nožūt un dodos gulēt, bet būs jāpamēģina arī ieteiktais variants.
Esmu pozitīvi pārsteigta par šo produktu, tik lielisku rezultātu sen nebiju redzējusi.
Šī nakts maska noteikti turpmāk būs manā pirkumu sarakstā.

Cena: 11.39€


Garnier Miracle Sleeping Cream (50ml)
Pretnovecošanās miega krēms dubultam skaistuma efektam - inovatīva tehnoloģija radīta iedvesmojoties no miega pakām, kas cēlušās Āzijā. Miega krēms sola, ka āda būs labi mitrināta, noguruma pazīmes vairs nebūs tik izteiktas, seja izskatīsies atpūtusies, seja jutīsies svaigāka un starojošāka.
 
Jauki smaržojošs krēms, nedaudz bouncy, taču efektu diemžēl nejutu. Krēmu klāju plānā kārtiņā, tas nav īpaši lipīgs, iesūcas diezgan ātri. Es teiktu, ka šis ir parasts nakts krēms ar nedaudz dīvainu formulu, bet nekādus brīnumus neredzēju un neizjutu, tikai mitrināšanu.

Cena: 9.99€

 
Tālāk nelielas piezīmes par paraudziņiem/miniatūrām.
 
Kiehl's Over-Ninght Biological Peel - nakts pīlings, man patika. Būs jāapsver pilnā iepakojuma iegāde.
 
Vichy Idealia Skin Sleep - vairāk krēms nekā maska, efekts patika, bet mīnuss par intensīvo aromātu, kas, manuprāt, aptiekas kosmētikai nepiedien.
 
Lancome Hydra Zen Masque - lipīga, silikonīga un želejīga maska, smarža nepatika un efekts arī ne visai.
 
The Body Shop Drops Of Youth Bouncy Sleeping Mask - efekts 0, lipīga, mēģināju daudz reizes, bet nu... ja nav, tad nav.
 
 
 
Priekšstats par miega krēmiem/maskām tagad radies, bet joprojām ideālo variantu atradusi neesmu. Turpināt meklēt? Iespējams.
 
 
Kādas jums attiecības ar miega brīnumlīdzekļiem? Kādi lietoti, kas patika/nepatika?
 
*PR paraugi

8 komentāri:

  1. Man laikam ar visām sleep maskām vienādi - lipīgas. L`Oreal nepatika jau aromāta pēc vien, bet Garnir laikam iešu garām, jo sapratu, ka nekas jauns un unikāls tur nav. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es pie aromāta pieradu, kaut gan tas ir diezgan spēcīgs. Bet nu jā, Garnier sajūsmu neizraisīja.

      Dzēst
  2. TBS maska man ļoti patika! Tiešām redzēju rezultātu..hmm.. jā lipīgums ir, kamer saiet iekšā, galu galā to lietoju uz nakti/ pie spilvena vel neesmu pielipusi :D/
    Loreal maskai gribētos paraudziņu, nez, varbūt dalīs drogās / neesmu pārliecināta vai neaizdambēs poras/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Cik esmu dzirdējusi, esmu vienīgā, kam TBS maska nepatīk. :)
      Bet katram savs.

      Dzēst
  3. Man ļoti patīk nakts eksfoliācijas līdzekļi, topa augšgalā ir Paula's Choice AHA pīlings, no maskām patīk Laneige. Nopirku lielo bundžu ar Kiehl's nakts masku, bet laikam tā īsti līdz galam nepatīk...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es lielos iepakojumus vispār nesaprotu, derīguma termiņš beidzas ātrāk kā spēj izlietot.

      Dzēst
  4. Man Hydra Zen patīk, patīk arī Kiehl's pīlings, bet tagad esmu reālā starā no Obagi C vitamīna seruma, kas nav jau gluži nakts maska, bet enivei.

    AtbildētDzēst
  5. esmu mēģinājusi tikai masku no Premier, šo te http://www.premierbaltic.eu/index.php?action=view_item&item_id=54
    un tā tiešām strādā!:) tā ir maska, kura pēc noņemšanas atstāj eļļas, kuras vajag iemasēt ādā un tie pa nakti uzlabo ādu:)

    aromāts ir savdabīgs (eikalipts), bet man ļoti patīk:)

    AtbildētDzēst