trešdiena, 2016. gada 23. marts

Pavasara pļāpas

Laiks skrien ļoooti ātri, brīvdienās jau Lieldienas. Liekas, ka tikko vēl bija Jaunais gads, mana dzimšanas diena.. Dienas kļūst garākas un gaišākas, kas mani ļoti priecē.
Jaunais gads sācies ar visādām lielām pārmaiņām, ko jau vajadzēja sen.
 
 
Jūtu, ka blogu atstāju novārtā, aktīvi darbojoties Instagram. Atkal pienācis tas posms, kad kosmētika ir tikai līdzeklis, lai labi izskatītos. Vairs praktiski neko nepērku, tikai nepieciešamās lietas, viss pārējais arī interesē maz. Tā notiek, kad aizraujies ar ko jaunu. Patīkami, kad krājumi tukšojas un atbrīvojas vairāk vietas.
 
Jau plānoju Lieldienu galdu - pašagatavota majonēze, par olu krāsošanu vēl neesmu izlēmusi (sīpolu mizas vai pārtikas krāsas), dažādi salāti un Pasha. Svētki ģimenes lokā. Man ļoti patīk!
 
Vēl liels jaunums ir mani ļoti īsie mati. Apkārtējie šokā, man pašai prieks! Neliels sneak-peak jau bija Instagram, bet daži man teica, ka īsto garumu apjaust nevar. Mati ir īsi, pēdējo reizi laikam kaut kas tāds man bija 2010.gada vasarā. Nemaz nebēdējos, jo uz nākamo gadu jau būs smuki atauguši.
 
 
Liels prieks bija 8.martā, kad ar kurjeru saņēmu rožu pušķi. Ar mani tā nekad nenotiek, tāpēc pārsteigums bija divtik liels.
Vispārs marts ir ļoti jauks mēnesis, esmu pilnveidojusi savas zināšanas macarons cepšanā, kā arī izveidoju savu pirmo ziedu kasti. Patīk darīt skaistas lietas.
 
 
Kā jau minēju, kosmētikas šomēnes ļoti maz - pašas nepieciešamākās lietas un dāvaniņa no Douglas, bet par to vēlāk.
 
Kas jums jauns un foršs?

6 komentāri:

  1. Matu garums vnk šoks :) Bet izskatās labi :) Un tie tavi saldumi nogalina ( poztiīvā nozīmē) Viss tik skaists :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Sen jau plānoju nogriezt, tad nu saņēmos. :) paldies! Man macarons mazliet jau apnikuši, jālūkojas, ko foršu vēl varētu gatavot.

      Dzēst
  2. Mati Tev labi izskatās, man patīk!
    Man šobrīd arī pilnīgi nevelk rakstīt un es arī nerakstu. Pie kosmētikas plauktiem sirds arī straujāk nepukst šajā pavasarī, bet vismaz bankas konts un plaukti mājās ir sajūsmā :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! :) es pavasara kolekcijas tikai apskatījos, nekā īpaša, iepērkos savos krājumos - Chanel Tapage nagulaka un Dior Fluid Stick no aizpagājušā gada ļoti labi lietojas. :)

      Dzēst
  3. Matu griezums tiešām feins ;) Sveiciens īso matu griezumu klubiņā :) Es pēdējos mēnešos arī variēju ar tādu garumu, tagad pāris centimetrus garākus gribu un tad kad apniks atkal nost :D
    Lai arī Tev jau macarons apnikuši, es reāli biju mākoņos, kad pagaršoju tos mint green. Vēlreiz atkārtošos - ka Tev nenormāli labi padodas! ;)

    AtbildētDzēst