pirmdiena, 2015. gada 23. februāris

Matu kopšanas nedēļa - Schwarzkopf Essence Ultime Citrus + Oil Blond & Bright šampūns un maska

Šonedēļ esmu ieplānojusi pastāstīt par to, kādus matu kopšanas līdzekļus pašlaik lietoju. Man nepatīk kolekcionēt šampūnus un balzamus, parasti iztieku ar vienu komplektu, kādu masku un matu eļļu.

Jau rakstīju, ka esmu nolēmusi atteikties no matu kopšanas līdzekļiem, kas satur eļļu. Šobrīd manā kolekcijā ir attīrošs šampūns, šampūns un kondicionieris, ko lietoju ikdienā, šampūns un maska, kas gaišina blondu matu toni, kā arī serums.


Schwarzkopf Essence Ultime Citrus + Oil Blond & Bright ir jaunums. Uzmanību noteikti piesaista glītais iepakojums, nemaz neatgādina mass market matu kopšanas līdzekļus. Citrus + Oil Blond & Bright līnijā ietilpst četri produkti - šampūns, kondicionieris, matu maska un izmidzināms balinātājs, kas sola padarīt gaišākus matus līdz pat trīs toņiem. Parasti uz šada tipa šampūniem (Garnier, Dove utt.) skatos ar aizdomām, jo parasti no tiem man rodas galvas nieze un blaugznas, bet šoreiz metu aizspriedumus pie malas un nopirku gan šampūnu, gan matu masku.


Ļoti patīkami smaržojošs šampūns, nedaudz atgādina saldās YSL Manifesto L'Elixir smaržas. Šampūns ir krēmveida, ļoti labi puto un labi attīra galvas ādu. 

Essence Ultime sastāvā ir vērtīgs Ultime-4-komplekss: pērļu ekstrakta, pantenola, uzlabota proteīna un keratīna unikāls apvienojums. Citrus+Oil Blond & Bright šampūns ar citrusa ekstraktu un eļļu nodrošina saudzīgu balinošu efektu (lietojot kopā ar vēl kādu Ctris+Oil līdzekļiem). 

Šampūnu rekomendē ieklāt mitros matos un dažas minūtes paturēt, bet es daru tā - pirmo reizi kārtīgi izmazgāju matus, izskaloju un tad ieklāju šampūnu un nedaudz to paturu (līdzīgi, kā to dara ar "zilajiem šampūniem"), tad atkal saputoju un izskaloju. Jau pēc otrās mazgāšanas reizes mati, vietās, kur tie balināti, bija gaišāki. Patīk, ka mati pēc mazgāšanas jau ir mīksti, gludi un pakļāvīgi, pat bez kondiconiera/maskas lietošanas.

No šampūna neniez galva un nerodas blaugznas.


Citrus+Oil Blond & Bright neitralizējoša maska ar citrusa ekstraktu un eļļu sniedz saudzīgu efektu pret dzeltenajiem toņiem. 

Esmu diezgan slinka matu masku lietotāja, parasti maskas lietoju kā kondicionierus - paturu vien īsu mirkli. Šī maska satur zilos pigmentus, kas gaišina matus. Ja agrāk "zilie" šampūni un maskas bija tikai profesionās matu kosmētikas priekšrocības, tad šobrīd (tāpat kā visas eļļas) šāda tipa produkti pieejami arī plašam patērētāju lokam. Pagājušajā gadā izmēģināju Garnier Fructis Color Resist Blond Booster dziļas iedarbības balzamu blondiem matiem, kas, godīgi sakot, maniem matiem nedeva nekādu efektu. 

Matu masku lietoju kopā ar šampūnu, efekts ir redzams. Nezinu gan, kura produkta nopelns ir lielāks, bet efekts man tīri labi patīk. 

Īstenībā mani mati nekad nav bijuši ar izteikti dzeltenu toni, tie vairāk bijuši tādi medaini vai gaiši blondpelēki, bet profilaksei man patīk izmēģināt matu gaišinošos līdzekļus.

Kur nopirkt: Drogas
Cik maksā: šampūns 4.05, maska 5.35€ (ar atlaidi)
Vērtējums: šampūns 8/10
maska 8/10

Esat mēģinājušas Schwarzkopf matu kopšanas līdzekļus? Patīk/nepatīk?

6 komentāri:

  1. Izklausās labi. Man citreiz parādās doma lietot zilos produktus, lai matos neparādītos sarkanīgs tonis.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es arī esmu diezgan pārsteigta par šampūna labo kvalitāti. :) Laikam sen neko tādu nebiju lietojusi.

      Dzēst
  2. Efekts iespējams tāpēc,ka tie ir violetie pigmenti, iesaka lietot tieši produktus ar violeto pigmentu, nevis zilo, lai izdabūtu ārā dzelteno.
    Līdz šim neviens šāda tipa produkts neko nav man devis, kad dažkārt nedaudz aukstāku to gaišo pakuli pataisīt.
    No Ultinme vispār nekas nav lietots , bet nu nevar zināt, kā viss nākotnē izvērtīsies.

    AtbildētDzēst
  3. Izklausās labi. Gribētos pamēģināt :) Nez vai dabīgai blondīnei ar līdzēs

    AtbildētDzēst
  4. Šķiet, ka labi produkti un cena pieņemama. Man nieze no kāda produkta prādās tik pēc otrās šampūna pudeles izlietošanas un vienmēr no Pantene šampūniem piemēram. Agrāk kad biju platīnblonda lietoju šādus violetos un zilos produktus. Dažkārt sanāca pāršaut par strīpu un mati līdz nākamajai mazgāšanai bija pārāk zilgani. :D

    AtbildētDzēst