ceturtdiena, 2015. gada 5. februāris

Ziemas sajūtas - janvāris

Gada pirmais mēnesis pavadīts, skatīsimies, kas paticis, izlietots un jauns plauktiņā.



Ķermeņa un sejas kopšanā dominēja eko un zaļais.
Lielisks dušas līdzeklis ar piparmētru smaržu Madara atsvaidzinošas ziepes. (Madara konceptveikali, Douglas, Stockmann, 9.95€)


Sejas attīrīšanai - Madara DETOX maska (Madara konceptveikali, Douglas, Stockmann, 23.50€) un Planeta Organica gels-pīlings (Drogas, Siberika, 4€). Planeta Organica pīlings ir mans favorīts kopš aizpagājušā gada beigām, patiešām lielisks un iedarbīgs līdzeklis. 

No dekoratīvās kosmētikas beidzot sevi pierādījis ir Chanel vaigu sārtums Joues Contraste tonī 170 Rose Glacier. Rozā sārtums ar zeltainiem mirdzumiem. (Stockmann, Douglas, Kristiana, 42€)

Nagus rotāja gan tumši zili toņi, gan maigums - kompaktās un glītās L'Oreal Color Riche nagu lakas - noslēpumainā un elegantā 701 Midnight Mistress (tumši zilais tonis), vieglā un maigā 101 Opera Ballerina (piena baltais tonis) un maigi rozā 202 Marie Antoinette (gaiši rozā). L'Oreal Color Riche ir vienas no manām mīļākajām nagu lakām. (Stockmann, Drogas, ap 5€)

Lūpu balzams/spīdums no Dior. Dior Addict Lip Glow ir iemantojis manu mīlestību un tiek ierindots tajā pašā mīluļu sarakstā, kurā jau atrodas Dior Addict Lip Maximizer. Viegls mentola aromāts un laba mitrināšana. (Stockmann, Douglas, Kristiana, ap 37€)



Izlietoto produktu raksti bija kādu laiku atstāti novārtā, bet šobrīd tie ir atgriezušies. Galvenokārt man pašai - lai zinātu, kādus produktus konkrētajā laikā esmu lietojusi un kuri man patikuši. Visu jau nevar atcerēties.


1. Artdeco Tribal Sunset Bronzing Glow Blusher - salūza kastīte un izbira pats produkts, nav jēgas vairs mocīties, kaut gan sārtums man ļoti patika.
2. Attirance meloņu dušas želeja - mini iepakojumam īsti nepatika konsistence, tāda želejveida un recekļaina.
3. The Body Shop kokosriekstu lūpu sviests - patika, labi mitrināja lūpas.
4. Sejas toniks - Kivvi sejas toniks, kas tika iedots testēšanai. Aptuveni nojaušu, kas tas bija par produktu un no kuras līnijas, tiks pirkts atkārtoti. Ļoti patīkams aromāts un ādu ārī nekairināja.
5. Mossa micelārais ūdens - kosmētiku noņēma slikti, izmantoju sejas tonizēšanai.
6. Mossa krēmputas ar balto jāņogu - ļoti patīkams sejas attīrīšanas līdzeklis, tiks pirkts atkārtoti.
7. Nivea 3in1 micelārais ūdens - mans favorīts, lietoju kopš parādījās.
8. The Body Shop Nutriganics želeja-eļļa sejas attīrīšanai - lielisks produkts, patiešām ir pirkšanas un izmēģināšanas vērts.
9. Stenders rožu sāls skrubis - uz vecumu es sāku sadraudzēties ar vieglu rožu aromātu. Stenders skrubji man vienmēr ir patikuši, mīļākais - ar greipfrūtu aromātu.
10. Matrix Oil Wonders kondicionieris - kādu laiku saku ardievas "eļļainajiem" matu kopšanas līdzekļiem. Kondicionieris patika, mati kļuva mīksti un zīdaini.
11. Planeta Organcia mango ķermeņa sviests - ļoti foršs zieķis, noteikti pirkšu vēl ķermeņa krēmus no šīs sērijas. Plusiņš arī tam, ka cena ir ļoti patīkama.
12. Nivea kakao sviesta ķermeņa losjons - patīkama, salda smarža, laba mitrināšana. Lietoju galvenokārt uz nakti, bet nekas tāds, lai pirktu atkārtoti.


...un pats interesantākis - mēneša pirkumi/jaunumi. Dažas lietas gan ir aizceļojušas jau pie citiem, dažas jau izmēģinātas un iepatikušās.


Atlaides The Body Shop vienmēr padara janvāri priecīgāku - šoreiz tikai divi produkti - aveņu sviestkrēms un aveņu skrubis. Turpinot ar avenēm - Yves Rocher dušas želeja. Mēneša prieks - Soap & Glory miniatūras. Produkti patiešām ir wow! Šampūns un kondicionieris no Matrix Keratindose līnijas. Lūpu nieki no Nivea un Lush. Noķēru arī Catrice limited editon izgaismotāju, bija palicis pēdējais. Dāvana no The Body Shop - Smoky Poppy sviestkrēms. Guerlain La Petite Robe Noire EDT smaržas - ķēriens blogsale, Dior Diorlisse Abricot nagu laka-bāze. Melnajā kastē ir sliktā svece, kurai man ļoti iepatikās dizains. 

Tāds tas janvāris bijis.
Kādi jums favorīti, izlietotie produkti un mīļākie pirkumi?

9 komentāri:

  1. Oi oi! Cik daudz labumi! Dievienu šādus rakstus :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ā, tukšiniekus nesen rādīju, bet pirkumi man nav, jo ir spending ban un es pie tā labi turos :)

      Dzēst
    2. Malacis, ka turies! :)

      Šādi raksti liek sevi mazliet ierobežot, lai nav kauns rādīt pirkumu kalnus. :D

      Dzēst
  2. Kārtīgs apskats, es laikam tādam nesaņemšos. :D :) Gribu pamēģināt visu izslavēto TBS attīrošo eļļu. :)

    AtbildētDzēst
  3. Tukšinieku apskati man vieni no mīļākajiem.
    Es ar tās pašas smaržas nomediju, tik Stoķī

    AtbildētDzēst