svētdiena, 2015. gada 1. februāris

Pavasara wishlist

Pavasara kolekcijas jau veikalos, daudz kārdinājumu un skaistumiņu.
Šogad vairāk uz sajūtām, tāpēc vēlmju saraksts nesastāv no kosmētikas vien.


Vairs neaizraujos ar nagu laku pirkšanu, tomēr šis dūmakainais lavandas tonis man ļoti iepatikās. Par spīti manam pēdējam rakstam par Chanel nagu lakām, došu vēl vienu iespēju šim zīmolam sevi pierādīt. Chanel Le Vernis 641 Tenderly (Collection Rêverie Parisienne).

Jaunums zīmoliem YSL un Clarins - lūpu eļļas. Man ļoti patīk YSL kosmētikas smarža, tāpēc vēlos Volupté Tint-In-Oil tonī 5 Cherry My Chérie

Pagājušajā pavasarī iegādājos savus pirmos meteorītus, gaišāko toni, izmantoju diezgan reti, jo grūti paņemt līdzi. Domāju, ka kompaktā versija būs tieši laikā. Guerlain Meteorites Compact 03 Medium (Les Tendres Spring 2015 Collection).

Kāda no glaunajām svecēm. Gan jau ne Diptyque, bet drīzāk gan pašmāju Isle of Wolf (vaniļas vai baltās tējas).

...un, protams, ziedi. Skaisti un dažādi ziedi. Centīšos sevi ar tiem iepriecināt katru nedēļu.


Kādas ir jūsu pavasara vēlmes?

13 comments:

  1. Vaiii, cik skaisti un maigi! Sevi, protams, ir jāiepriecina! :)

    AtbildētDzēst
  2. Man ar ļoti patīk nagu lakas tonis :) Par Clarins eļļām jau lasīju dažas pozitīvas atsauksmes, bet par YSL vēl nebiju dzirdējusi.

    AtbildētDzēst
  3. Vēlmes ir daudz :D Galvenais, lai visu neizpērk līdz spending ban beigām :D

    AtbildētDzēst
  4. Par svecēm piekrītu. Un ar ziediem es jau " cīnos" ilgu laiku. Gribas, cenšos un mēģinu katru 7dienu sev guļamistabā ienest ziedus.. Grūti man ar to
    Gan iet :(

    AtbildētDzēst
  5. Ysl lūpu eļļa jau ceļo pie manis. Cerams nebūs vilšanās.
    Lakai smuks tonis, bet es neesmu tik laba un nedošu Chanelim vairs iespējas :D

    AtbildētDzēst
  6. Tādas eļļas nezināju, izpētīšu...par svecēm piekrītu.... patīk patīk...tādu latviešu ar noteikti uzmeklēšu... bet visvairāk uz doto brīdi gribas - palēnināt laiku... vai to var iemācīties?! :)

    AtbildētDzēst
  7. Es arī gribu šogad daudz, daudz ziedu! :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ziedi ir noteikti šī pavasara MUST HAVE. :) Un sveces arī. :D

      Dzēst