piektdiena, 2015. gada 20. februāris

The Body Shop Camomile Silky Cleansing Oil

The Body Shop kumelīšu sērija sejas attīrīšanai un dekoratīvās kosmētikas noņemšanai parādījās, šķiet, 2013.gadā. Tajā ietilpst četri produkti - kumelītes attīrošs līdzeklis acu un lūpu ūdensnoturīgās kosmētikas noņemšanai, kumelītes attīrošs līdzeklis ādai ap acīm, kumelītes attīrošs sviestkrēms sejai un kumelītes attīroša eļļa sejai. No šīs saimes ir mēģināti divi produkti - sviestkrēms un eļļa. Sviestkrēms man tīri labi patika, ādu attīrīja labi, lietoju kopā ar muslīna drāniņu. 


Zīdaini maigs līdzeklis ātrai un efektīvai dekoratīvās kosmētikas (arī ūdensnoturīgas) noņemšanai no sejas. Āda kļūst tīra un svaiga. Mandeļu eļļa un Godīgas tirdzniecības organiski audzētā sojas eļļa rada uz ādas aizsargkārtiņu, novēršot tās sausumu. Piemērota jutīgai ādai un kontaktlēcu nēsātājiem. Iemasē sejas ādā un noskalo.

Pirmo reizi šo eļļu sejas attīrīšanai pamēģināju no paraudziņa - toreiz ļoti patika. Tā kā man beidzās TBS Nutriganics želeja-eļļa, nolēmu izmēģināt kumelīšu eļļu, jo atsauksmes nu ļoti labas. 

Kumelīšu eļļa ir diezgan šķidra, saskarē ar ūdeni parādās vieglas putas. Lai vakarā attīrītu seju, man vajag vismaz divus dozatora spiedienus, kas man liekas diezgan daudz. Jau minēju, ka eļļa ir šķidra, kas man ne pārāk patīk - nav tās jaukās sajūtas, masējot seju. Manā skatījumā acu dekoratīvo kosmētiku tā notīra diezgan slikti - lai pilnībā notīrītu acu ēnu bāzi, acu ēnas un tušu, man vajadzēja acis mazgāt divas reizes un pat tad no tušas bija izveidojušās pandu acis, kuras noņēmu ar micelāro ūdeni. Kārtējo reizi pārliecinos, ka acu dekoratīvās kosmētikas noņemšanai šādi līdzekļi man neder. Esmu kontaktlēcu lietotāja, lietoju diennakts kontaktlēcas, pēc kosmētikas noņemšanas, eļļa tomēr bija nokļuvusi acīs un viss kļuva miglains, nācās ņemt ārā kontaklēcas un tīrīt. Sejas ādu kumelīšu eļļa attīra labi, tomēr pēc eļļas putu noskalošanas āda paliek sausa un uzreiz pieprasa mitrinošu krēmu. 


TBS kumelīšu eļļa šobrīd dodas atpūtā līdz vasarai, kad mana āda būs taukaināka un, iespējams, tad pēc eļļas lietošanas nebūs vairs sausuma sajūtas. Šobrīd palikšu uzticīga TBS Nutriganics želejai-eļļai, kas, manuprāt, ir šī brīža labākais sejas attīrīšanas līdzeklis manā arsenālā. Rītos seju joprojām attīru ar Mossa jāņogu krēmputām, lietoju jau otro iepakojumu, ļoti patīk.

Kur nopirkt: The Body Shop
Cik maksā: 17.40
Vērtējums: 5/10

Citādākas atsauksmes varat izlasīt Zandas, Elīnas un Baibas&Santas blogos.

15 comments:

  1. Izsklausās pēc Черный Жемчуг bioeļļas,kas īstenībā labi attīra netraumējot sejas ādu, un nav sausuma sajūtas,bet acis notīra tieši kā tu saki, ka jāņem micelārais. Nu atšķirība arī ir cena, līdz 5eiro. Nopirku pamēģināt,un lietoju pirms baseina, lai notīrītu kosmētiku un lieki nečammātos ar vatītēm utt. Ir ok dienās, kad ir maz kosmētikas. Priecājos, ka nenopirku TBS sestdien, man noteikti būtu par vāju.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, es arī biju gaidījusi nedaudz biezāku konsistenci.

      Dzēst
  2. Žēl, ka tā, bet paldies par atsauksmi - zināšu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tas varbūt tā tikai man - pārējām meitenēm patīk. Lieku cerības uz vasaru. :)

      Dzēst
  3. Man parasti šāda veida produkti krāj putekļus, jo vakaros vienkāršāk šķiet noņemt kosmētiku ar kādu divfāžu līdzekli vai micelāro ūdeni. Ja palikšu apzinīgāka, varētu izmēģināt arī šo, lasītas labas atsauksmes. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Acu kosmētikas noņemšanai noteiktu dodu priekšroku kosmētikas noņēmējam vai micelārajam ūdenim, bet sejai gribas ko īpašāku. :)

      Dzēst
  4. es laikam nekad neesmu mēģinājusi ar šāda tipa līdzekļiem tīrīt arī acu kosmētiku - vienmēr izvēlos speciālu acu kosmētikas tīrīšanai. izklausās, ka man arī derētu tikai vasarā, kad āda ir taukaināka.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Agrāk man āda ap acīm bija tik jutīga, ka nespēju panest nevienu kosmētikas noņēmēju vai pieniņu, mazgāju tikai ar putām. Tagad ir otrādāk. :)

      Dzēst
  5. Mani laikam vairāk interesē Nutriganics želeja-eļļa. Kā tā tiek galā ar kosmētiku? Vai āda neprotestē (man no atsevišķiem eļļu līdzekļiem sametās pumpas)?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šeit ir atsauksme: http://www.ellemmell.lv/2014/11/the-body-shop-nutriganics-attirosa.html

      Man ļoti patika un nekādas ādas problēmas neradīja. :) Priecājos, ka nopirku vēl vienu iepakojumu.

      Dzēst
  6. Šis bija vēlmju sarakstā, bet nu neko, izlaidīšu. man patīk, ja ar vienu līdzekli varu gan acis, gan seju notīrīt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, tas tāds win-win variants, kas man diemžēl neder. Ar putām vai krēmīgiem līdzekļiem jā, bet tā sajūta, ka eļļa iekļūst acīs ir riebīga.

      Dzēst
  7. Man šī eļļa ļoti labi visu notīra un nesausina. Konsistence tiešām varētu būt nedaudz biezāka, jo tad nebūtu jāuztraucās, ka eļļa kaut kur pa ceļam līdz sejai aizlīs :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Interesanti, jo man vienmēr licies, ka Tava āda ir jutīgāka nekā mana. Ceru, ka līdz ar vasaru viss nostabilizēsies un ar prieku varēšu šo produktu izlietot.

      Dzēst
  8. Man šī eļļa ļoti patika, bet kad seja sāka stipri (ļoti stipti) niķoties pārstāju lietot, jo likās pa smagu un tad pārgāju uz Mossa krēmputām. Grūti teikt, kas viņā var nepatikt, bet es domāju tie sejas attīrītāji tāpēc ir tik daudz, jo katra gaume atšķiras. Es, piemēram, esmu lietoju līdz šim arī tīrās eļļas attīrīšanai un neviena no viņām nav biezāka, tāpēc šī ir tāda līdzvērtīga citām, bet, jā, par acīm neņemos runāt, jo man nav problēma, bet ar kontaktlēcām, nu jā, viss ir sarežģitāk.
    Interesanti bija palasīt tavu atsauksmi. :) Izlietošu vēl bišķin palikušo eļļu un tas mēģināšu Tevis un Sugar slavēto Nutriganics želeju-eļļu :)

    AtbildētDzēst