sestdiena, 2015. gada 28. februāris

SOAP & GLORY Original Pink ķermeņa sviests, dušas želeja, skrubis un roku krēms

Jau bildēs skatījāt manu ilgi gaidīto iepazīšanos ar britu lepnumu Soap & Glory.
Laiciņš pagājis, produkti izmēģināti un iemīlēti.


Miniatūras no S&G Original Pink aromāta ģimenes - roku krēms, dušas želeja, skrubis un ķermeņa sviests.

Original Pink smarža man atgādina Christian Dior Miss Dior Cherie (šobrīd laikam Miss Dior, nespēju izsekot nosaukumu maiņām un reformulācijām). Nav ne miņas no lēta pakaļdarinājuma vai Dosjas/Lenora smaržas. Smarža ir vienreizīga. Original pink sevī ietver apelsīnkoka lapu, citrona, persika, saldo zemeņu, vasaras rožu, gardēniju pumpuru un jasmīnu buķeti.

Iepakojums un stāsts ir bezgala skaisti - rozā ķobīši ar vintage pieskaņu, Pin Up girls un fantastiski nosaukumi... nav brīnums, ka S&G aizrauj. Mārketings darbojas uz visiem simts.


Hand Food roku krēms (50ml) ir vieglas tekstūras, ātri iesūcas un labi mitrina rokas. Un, protams, lieliski smaržo. Šobrīd Hand Food roku krēmu lietoju pamīšus kopā ar The Body Shop mango roku krēmu, abi produkti ir izcili un mēģināšanas vērti.

Clean On Me (75ml) ir krēmveida dušas želeja, kas sevī ietver dabīgu mandarīna mizas ekstraktu. Kā bonuss šai dušas želejai - lieliskas mitrinošās īpašības ar jau dušas želejā ietvertu ķermeņa losjonu. Lieliski attīra ādu, noteikti nesausina. Āda pēc mazgāšanas liegi smaržo.

Scrub of Your Life (50ml) ir želejveida skrubis ar granuliņām, kas pēc uzklāšanas uz ādas, pārvēršas skrubējošā krēmā. Skrubis skrubē pieklājīgi - nav ne pārāk ass, ne pārāk maigs. Lietojot kopā ar Clean On Me dušas želeju, aromāts pēc mazgāšanās kļūst intensīvāks.

The Righteous Butter (50ml) ir mans mīlulis. Ķermeņa sviests klājas viegli, nav lipīgs vai smags. Tas lieliski mitrina ādu un ātri iesūcas. Vairākas stundas pēc lietošanas, āda patīkami un viegli smaržo.

Soap & Glory āķis ir lūpā, vēlos izmēģināt arī pārējos aromātus, kā arī nopirkt Flake Away skrubi un The Righteous Butter pilnā izmērā.
Visu piedāvājumu var apskatīties Soap & Glory lapā.


Kur nopirkt: diemžēl tikai UK
Cik maksā: 3€ par vienību
Vērtējums: 9/10


Kā jums tīk Soap & Glory?

Atsauksmes citos blogos:


26 komentāri:

  1. Man S&G produkciju sanāca izmēģināt ļoti smagā un nepatīkamā dzīves posmā, līdz ar to, tagad smarža vienmēr man atsauc atmiņā tos laikus. Bet par spīti tam produkti ļoti patīk.
    Mans favorīts no S&G pagaidām gan ir Brow Archery uzacu zīmulis - labākais uzacu produkts! :)

    AtbildētDzēst
  2. Man ļoti patīk S&G,man ir šie mazie no Sugar crush. Smaržo pēc laima kolas, bet oriģinālā smarža man tomēr patīk labāk. <3

    AtbildētDzēst
  3. mmm.. gribētos izmēģināt, bet cik saprotu lv nepārdodās?

    AtbildētDzēst
  4. Mazais sviestiņš ir tāds kjūtijs, labprāt sapirktos tādus vairākus. Man S&G kā tāds arī ir ļoti iepaticies, gribu vēl. Prieks, ka arī Tev patīk. :)

    AtbildētDzēst
  5. Kad biju UK arī sapirkos un nu jau iet uz beigām,baigais gruzis.Produkti - jo īpaši skurbji un ķermeņa sviests ir mani mīluļi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es savus lietoju ļoti taupīgi, ceru, ka kaut kad tikšu pie papildinājuma. :)

      Dzēst
  6. Sg ir regulars vannas istabas plauktu iemītnieks... dekoratīvā kosmētika patīk... piekrītu, ka mārketings diezgan daudz nostrādā, bet ir jau arī tāds normāls stāsts visam šim brendam apakšā...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tik forši, ka brīvi vari tik pie S&G. :)
      Man atkal patīk tas medīšanas process, jo, kā zināms, āboli kaimiņu dārzā vienmēr ir garšīgāki. :)

      Dzēst
    2. Ha ha ;) man jau arī patīk tā medīšana ;) visu laiku domāju kā nomedīt bērzu sulas🐌

      Dzēst
  7. Neesmu mēģinājusi, bet rādi sola atvest man tos :). gaidu, gaidu :))

    AtbildētDzēst
  8. Skaisti rozā ķobīši. :) Kad būšu UK noteikti pievērsīšu šiem uzmanību. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikā, kad es uz UK braucu reizi divos mēnešos, mani interesēja tikai TBS. :D

      Dzēst
  9. Es gribētu izmēģināt arī viņu dekoratīvo kosmētiku - visvairāk interesē lūpu produkti un pūderi :) Ļoti foršs tas S&G - joprojām nevaru aizmirst to skrubi :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man laikam dekoratīvā kosmētika mazāk interesē, gribu izmēģināt visu dušai un ķermenim. :D

      Dzēst
  10. Loti patīk šis Brends jo kvalitatīvs ..iesaku kickass concealer , man concealer nekad nav pstikuši bet šis ir vienkārši must have ..

    AtbildētDzēst
  11. Es esmu mēģinājusi tikai Hand Food un Lip Plumper spīdumu, neviens īsti nepatika.. Roku krēms uz beigām tā kā sabojājās - mainījās smarža un konsistence.. :( Tagad bail vēl ko mēģināt..

    AtbildētDzēst
  12. mans love un hate ir Flake Away ķermeņa skrubis. smarža un iepakojums dievīgs (he, kurš gan šaubās), bet nu pats skrubis... nesaprotu, kā jamo uz ādas noturēt. pirmo reizi tāda problēma, ka skurbējošās daļas vienk nokrīt nost, paliek vien krēmīgā puse :( rindā vēl gaida cukura skrubis, pēc tādas pieredzes bail pat mēģināt :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Neatceros, ar kuru tieši, bet man tāpat bija - vajag "iemasēt" ādā. :) vai ļaut ādai nedaudz apžūt. :)

      Dzēst
  13. Es no Soap & Glory lietoju Orangeasm ķermeņa krēmu. Patīkami klājas, līdzīgs Body Shop, smaržo ļoti citronīgi :) (bikini)

    AtbildētDzēst
  14. Pats parasti izmantoju gī sviestu, bet šīs krēms arī varētu būt izmantojams, ja nekas cits nav pa rokai. Pārforsēt gan nevajadzētu, tomēr nav dabīgs līdzeklis.

    AtbildētDzēst