sestdiena, 2015. gada 27. jūnijs

Kérastase Chronologiste Le Parfum En Huile eļļa matiem

Beidzot zvaigznes sastājušās tā, ka arī man tika tā laime izmēģināt Kerastase matu kopšanas produktus. Viens no populārākajiem luksuss matu kopšanas zīmoliem nesen radīja līniju nezūdošam matu skaistumam - Chronologiste. 

Chronologiste apvieno ekskluzīvu tehnoloģiju ar unikālu sajūtu iespaidiem. Šis atjaunojošais kopšanas rituāls pārvērš jebkura tipa matus no saknēm līdz pat galiņiem.


Kerastase Chronologiste Le Parfum En Huile jeb parfimētā matu eļļa ir noslēdzošais akcents matu kopšanā. Eļļa paredzēta matu mirdzumam un maigumam, ieskaujot matus jutekliskā un vieglā aromātā. Mati tiek baroti, iegūst intensīvu smaržu un valdzinošu izskatu.

Chronologiste Le Parfum En Huile ir pirmais Kerastase aromāts matiem ar izsmalcinātu nošu kompozīciju - tējas roze, koksne, muskuss un mirres ēteriskā eļļa. Smarža ir eleganta un apbur.


Greznais stikla flakons patiešām rada izsmalcinātības izjūtu - iepakojums un dizains ir nostrādāts līdz izcilībai. Elegantā melnā kaste sevī slēpj 120ml pasakaini smaržojošu matu eļļu. Tomēr ar skaistajiem iepakojumiem jābūt uzmanīgām - es neieteiktu šo eļļu turēt vannas istabā, viena neveikla kustība un viss dārgums sašķīdīs lauskās uz flīzēm. 


Sajūtas, lietojot šo eļļu, ir patīkamas. Skaisti smaržojoši mati, tomēr par kopjošām īpašībām īsti spriest nevaru. Matu eļļu lietoju pēc noskaņojuma un sajūtām - reizēm klāju gan mitros matus, lai tos mazliet pabarotu, gan pēc tam sausos - lai aromāta noturība būtu ilgāka, reizēm - tikai kā noslēdzošo posmu matu veidošanā - nedaudz eļļas matu vidusdaļā un galos, kā arī mazliet pār visiem matiem, lai pieglaustu kādu izspūrušo matiņu. 

Nevaru apgalvot, ka šī eļļa būtu nepieciešamība vai neaizstājams posms ikdienas matu kopšanā, tomēr kā greznumlietiņa un produkts jauku sajūtu radīšanai, tā lieliski noder.


Neskatoties uz to, ka viena Kerastase eļļa man jau ir, noteikti vēlos arī Elixir Ultime Immortal Moringa matu eļļu, kas paredzēta bojātiem matiem.

Kur nopirkt: Kolonna, internetveikali
Cik maksā: ~50€
Vērtējums: 8/10


Kas ietekmē jūsu izvēli matu kopšanas līdzekļos? Cik daudz esat gatavas maksāt par skaistiem matiem un skaistiem produktiem?

8 komentāri:

  1. Cik skaisti! Bezgala skaisti!!! ;) mana izvēle ir balstīta uz to vai produkts ir personīgai lietošanai vai darbam ar klientiem! Zinu ko vaig maniem matiem. Bet ar klientiem ir svarīgi, lai neatkarīgi no matu garuma/biezuma/veselīguma frizūras turētos un izskatītos labi. Patreiz lietoju šampūnus, kuriem cenu nezinu- un zinu, ka pirkšu viņus kad beigsies, lai cik tie maksātu. Manuprāt tas parāda cik labs ir produkts :) jāsaka, ka Living proof matu laka ir labākā kādu jebkad esmu lietojusi- viņa nav lēta, bet ir 100% tā vērta. Ja produkts ir izcils esmu gatava maksāt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies! Es jau kādu laiku lietoju tikai profesionālos matu produktus, jūtu, ka efekts vairs nav tāds, kā man patiktu. Laikam jānomaina zīmols vai jāpaskatās kaut kas no mass market.

      Dzēst
  2. Skaistas bildes :) Es vasarā eļļas nelietoju, maniem matiem pa smagu,

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es kopš Jaunā gada biju atteikusies no eļļām, tagad atkal sagribējās, vēl esmu noskatījusi visādus serumus un matu krēmus.

      Dzēst
  3. Es eļļas lietoju visu cauru gadu un pat šķiet, ka vasarā pat nedaudz vairāk, jo saule pamatīgi izkaltē matus.
    Ar matu kopšanas līdzekļiem man vairāk darbojas princips - vai matiem patiks. :)

    AtbildētDzēst
  4. Produkts ļoti skaists :) Man nav nekas pretī patērēties, ja produkts ir labs, bet ar eļļām es tā uzmanīgi. Visas silikoniem bagātinātās eļļas man īsti neder, ar dabīgajām ir daudz labāk, piemēram, kokosriekstu eļļu matiem lietoju regulāri - kā masku pirms mazgāšanas. Gribu izmēģināt arī vēl dažas "tīrās" eļļas. Savulaik man ļoti patika lietot rīcineļļu matiem, jo tā dod pasakainu spīdumu, vienīgi izmazgāt bija diezgan liela ķēpa.

    AtbildētDzēst
  5. Ļoti skaistas bildes! Man šķiet, ka skaistumam un produkta efektivitātei ir jābūt līdzsvarā, tad nav žēl arī nedaudz piemaksāt par to skaisto pudelīti. :)

    AtbildētDzēst