piektdiena, 2015. gada 5. jūnijs

YSL Dessin Du Regard Waterproof Eye Pencil 2 Patent Leather

Iespējams, ka selektīvās kosmētikas acu zīmuļi ir izšķērdība, bet velniņš mani dīdīja pamēģināt ko greznāku. Šobrīd manas simpātijas ir ieguvusi YSL kosmētika, tāpēc izvēlējos Dessin Du Regard ūdensnoturīgo acu zīmuli. Neiztiku arī bez savas mīļākās Babydoll tušas iegādes. 



Jau vairākus gadus izvēlos brūnu tušu un brūnus acu zīmuļus/lainerus. Šķiet, ka jau vairāk kā gadu lietoju mīkstos acu zīmuļus, kas klājas kā sviests. Arī pēdējos mēnešos mani plakstiņi ir kļuvuši ļoti jutīgi, tāpēc cenšos izvēlēties maksimāli saudzīgu kosmētiku - lai neplēš ādu.


YSL Dessin Du Regard ūdensnoturīgais acu zīmulis tonī #2 Patent Leather ir ļoti mīksts acu zīmulis, klājas labi. Tonis ir klasiski brūns, bez spīdumiņiem, nekā interesanta, bet ikdienas lietošanai brūnais tonis perfekts. Ar šo zīmuli ērti uzvilkt līniju, tas nesmērē plakstiņus un noturība ir pieklājīga. Patīk, ka zīmulis viegli klājas virs ēnām, nav jātraumē jau tā jutīgie plakstiņi.
Dažreiz liekas, ka zīmulis ir pārāk mīksts, kā arī jāasina gandrīz katrā krāsošanās reizē. Šaubos, vai šis būs tik ekonomisks variants kā Artdeco acu zīmulis, kurš ir mans pagājušā gada favorīts.


Priecē, ka zīmulim kastītē līdzi ielikts arī asinātājs, nav jālauza galva par to, ka mājās esošais asinātājs varētu nederēt. 


Šī, šķiet, jau ir mana trešā Babydoll tuša, tieši tik ļoti man tā patīk. Prieks, ka ražotājs ir uzlabojis iepakojumu.

Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: ~23€
Vērtējums: 8/10


Kāda ir jūsu pati mīļākā tuša un acu zīmulis?

12 comments:

  1. Kopš iemācījos rīkoties ar laineri, zīmuļi galīgi vairs nesaista. Uz maniem taukainajiem plakstiņiem visi zīmuļi uz pēcpusdienu izplūda pa visu plakstiņu, pat ar bāzi apakšā.
    Ideālā tuša vēl nav atrasta, patīk artdeco tuša, kuru parasti uz stokcmann trakajām dienām var nopirkt, bet tā vairāk tāda ikdienas - nesalipina, atdala, bet nekādus papildus efektus arī nedod. Gribētos atrast tādu kas nesalipina, atdala, bet arī mazliet pagarina un kuplina. Tādu "izejamo" tušu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man Babydoll arī no sākuma bija izejamā tuša, tad sapratu, ka gribu ikdienā arī tādas skropstas. :)

      Dzēst
  2. Ilgu laiku mans tušu favorīts bija L'oreal Telescopic Clean Definition, bet pašlaik lietoju Rimmel tušu, kas arī man patīk. No acu zīmuļiem - noteikti Urban Decay 24/7 glide on zīmulīši, kas ir mīksti un pārsteidzoši noturīgi.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šķiet, ka Rimmel tušas nemaz neesmu mēģinājusi.

      Dzēst
  3. Man arī Babydoll ir viena no mīļākajām, bet ne vienmēr ir pieejama man, ļoti laba un līdzvērtīga efektā man ir arī L'oreal Telescopic. Zīmuļus gan nelietoju, jo man nepatīk kā man viņi izskatās. :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man skolas laikā Telescopic patika, nez, vai viņiem brūnais tonis arī ir?
      Man patīk zīmuļi, no laineriem esmu atradinājusies. :)

      Dzēst
    2. Man šķiet, ka zelta telescopic bija brūna, bet sudraba versijai neredzēju, bet gribēju, jā.

      Dzēst
  4. Šobrīd ar lielu patikšanu lietoju Bourjois Contour Clubbing zīmuļus, kas arī ir mīksti kā sviests, tomēr noturīgi. Tušas favorīts noteikti ir Miss Manga :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Būs jāpaskatās tie zīmuļi, kaut gan šobrīd esmu palikusi tik askētiska, ka lietoju tikai viena veida un toņa produktus. :)

      Dzēst
  5. No acu zīmuliem laikam vismīlākie arī ir Artdeco, bet lietoju dažādus. Tie laikam ir vienīgie, kas turēsies tiešām uz manām acīm visu dienu bez problēmām :)
    Ar tušām laikam iet vēl grūtāk nekā ar zīmuļiem. Man ir vairākas mīļākās tušas, tomēr īsto un vienīgo meklēju. Ir divas tuvu, tuvu ideālam - Oriflame Wonder Lash 5-1 un Artdeco Volume Supreme :)

    AtbildētDzēst
  6. Man gribās jaunumus no Dior Diorshow, gan acu zīmuli, gan uzacu produktu :) Tik k.kā jātiek līdz veicim, jāpaskatās vai jau pārdošanā.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es gribu jauno paleti un tušu, šodien sakārdinājos, skatoties bildītes internetā, būs rīt jāiečeko, vai jau klāt.

      Dzēst