otrdiena, 2015. gada 2. jūnijs

Lancôme Ombre Hypnôse Mono Eyeshadow P102 Sable Enchanté (pearly color high fidelity)

Pirms vairākiem mēnešiem biju aizrāvusies ar īstā acu ēnu toņa meklēšanu. Izskatīju dažādus variantus, ieinteresēja jaunās YSL mono acu ēnas un Lancome mono ēnas, izvēlējos otro variantu, jo pēdējā gada laikā Lancome dekoratīvā kosmētika man ir iepatikusies.



Lancome Ombre Hypnose mono acu ēnas tonī P102 Sable Enchante ir maigs nude tonis, ko var izmantot gan kā acu ēnas, gan kā izgaismotāju. Tonis ir mazliet gaišāks nekā es biju gaidījusi (un vairākas reizes uz veikalu gājusi skatīties), vēlējos mazliet zeltaināku un ādai pieskaņotāku toni. Tomēr esmu tam atradusi labu pielietojumu - klāju kā bāzes ēnu mazliet tumšākam Chanel tonim. Šādi miksējot, esmu ieguvusi gandrīz perfektu acu ēnu toni. Īstenībā manī ir noplakusi kāre pēc acu ēnām (un dekoratīvās kosmētikas vispār), šobrīd man ir tikai trīs toņi - šis mono un divi palikušie no Chanel paletes (swatch'ā pirmais un ceturtais). Pats iztikas minimums, man patīk.
Joprojām lietoju Lancome bāzi, ko dažreiz izmantoju arī kā ēnas. Ļoti labs variants, lietoju kopš septembra vidus, bundulītī apmēram vēl ir puse produkta.


Pa kreisi tonis Sable Enchante bez bāzes, pa labi - ar bāzi.

Manas acis tagad kaut cik sāk atkopties no 2,5 mēnešus ilgās "alerģijas" (niezoši plakstiņi, ādas lobīšanās), tāpēc bildes ar acu ēnām darbībā nebūs.

Rudenī vēlos iegādāties kādu jaunu paleti, noteikti nude, man patīk izmantojami un izlietojami toņi. Acis zib uz Chanel un Clarins rudens kolekciju paletēm.


Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: ~33€
Vērtējums: 7/10

Kādas ēnas lietojat ikdienā? Patīk krāsot katru dienu ko citu vai turaties pie vienas ēnu paletes? Cik ēnas jums ir? 

6 komentāri:

  1. M'ans 's'ads tonis patiktu :) izskat'as lielisks ikdienas variants.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir nedaudz par gaišu, gribētos zeltaināku. :)

      Dzēst
  2. man arī šādi toņi ikdienai aiziet uz uraa :)

    AtbildētDzēst
  3. Tonis ļoti jauks :) Man Lancome ēnu bāze praktiski jau beigusies. Domāju, ka iegādāšos atkārtoti, vismaz pagaidām tā šķiet, jo man ļoti patīk, ka bāze izlīdzina plakstiņa toni, nevis ir caurspīdīga, kā vairums.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bāze ir ļoti forša, kādu laiku liku tikai bāzi un zīmuli, rezultāts apmierināja. Es vēl skatos uz YSL bāzi, bet tā laikam tāda matēta.

      Dzēst