pirmdiena, 2014. gada 13. oktobris

Artdeco Majestic Beauty Cream Rouge for cheeks & lips un Art Couture Nail Laquer

Katru rudeni Artdeco priecē savus fanus ar jaunu kolekciju, šoruden tā ir Majestic Beauty.
Šoreiz izmēģināju divus jaunumus - krēmveida vaigu sārtumu un jauno Art Couture nagu laku. 


Skaisti, lakoniski un eleganti iepakojumi - melnais vijas ar sudrabu un stiklu. Artdeco mani ir patīkami pārsteidzis - izskata ziņā nemaz neatpaliek no selektīvās kosmētikas.


Toņi arī rada īstu rudens noskaņu - varbūt ne rudens sākumu un saulainās dienas, bet pielijušam un saulainam rudens rītam, kā arī tumšajiem vakariem šīs krāsas lieliski piestāv. 


Artdeco Cream Rouge for cheeks & lips 15 creamy rosy madame ir mans pirmais krēmveida vaigu sārtums. Visu laiku esmu baidījusies no šāda tipa produktiem, jo šķita, ka iznākums būs dramatisks - kā Aļonai no kādas tālas Krievijas sādžas. Un es atkal kļūdījos. Pirmajā lietošanas reizē rezultāts bija simpātisks (ja neticat man, varat pajautāt Signei, arī viņa atzina, ka izskatās glīti). Ar sārtumu, ja to vienmērīgi iesmērē ādā, nevar nošaut greizi. Sākotnēji arī es nobijos no tumšā toņa, bet uz vaigiem tas izskatās pavisam citādāk. Cream Rouge rada viegli sārtus vaigus un padara seju možāku. Lūpas krāsot ar šo krēmu vēl neesmu mēģinājusi, bet domāju, ka iznākums būtu tikpat glīts kā uz vaigiem.



Uzslavas arī kompaktajam izmēram (apaļā ķobīša diametrs ir 5cm), kosmētikas maciņā neaizņem daudz vietas. Jā, arī spogulītis ir iekļauts.


Artdeco Art Couture nagu lakas ir šī gada jaunums. Pēc maniem aprēķiniem (un ražotāja mājas lapā dotās info) pieejami 39 toņi (tiesa gan, pie mums nav visi). Sarkani, oranži, rozā, nude... Viss klasiskais, ko sirds vēlas.

Tumšākais no rudens kolekcijas - Art Couture Nail Laquer 699 couture mahagony jeb sarkankoks ir tumši sarkana nagu laka ar brūnu nokrāsu. Ja man būtu jādod nosaukums šai lakai, es izvēlētos to dēvēt par ķiršu šokolādi. Šķiet, ka šī brīža mīļākais rudens tonis. Tas ir klasisks, elegants, noslēpumains. Piestāv gan ikdienas gaitām, gan iziešanām vakaros. 
Laka klājas ļoti viegli, žūst ātri un noturība šim tonim ir apmēram četras dienas. 


Art Couture pudelīte atgādina Chanel Le Vernis iepakojumu... un patiesi, kvalitātes ziņā laka noteikti "tur līdzi" Chanel lakai, tikai Artdeco lakai ir labāka otiņa. Lakojot Art Couture ir sajūta, ka uz nagiem tiek klāta dārga un kvalitātīva nagu laku. Noteikti iesaku tām, kuras uzskata, ka bezjēdzīgi ir tērēt 25€ zīmola nagu lakai, bet tomēr gribas to eleganci un šiku.


Protams, Majestic Beauty kolekcijā ietilpst vēl daudz un dažādi produkti. Ražotāja mājas lapā to visu var aplūkot.

Manā Artdeco kolekcijā ir vēl trīs skaisti un koši nagu laku toņi, ko plānoju drīzumā atrādīt, kā arī mans mīļākais vaigu sārtums (2013.gada Tribal Sunset kolekcija) ir tieši no Artdeco un arī brūnais acu zīmulis ļoti patīk. Artdeco kosmētika man vienmēr asociējas ar bērnību, mamma lietoja un lieto joprojām acu un uzacu zīmuļus, un viņai vēl ir saglabājies Artdeco zīmuļu asinātājs, kuram jau ir apmēram 15 gadi. Kvalitāte it is.




Kur nopirkt: Douglas
Cik maksā: vaigu sārtums ~15€, nagu laka 9€
Vērtējums: vaigu sārtums 8/10, nagu laka 9/10


Kāda ir jūsu šī rudens mīļākā nagu laka?

13 comments:

  1. Jā, sārtums ļoti smuks! Nagu laku mierīgi var dāvināt draudzenēm, mammām un kolēģēm, manuprāt, klasisks un skaists rudens tonis smukā izpildījumā. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, nagu laka ļoti glīta un universāla. Lakojot divās kārtās, tonis ir sarkanbrūns, bet četrās - melni sarkans. Mī laik!

      Dzēst
  2. Īsteni rudenīgi jaunumi no artdeco, vaigu sārtums izskatās ļoti labi!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, visa kolekcija ļoti glīta, arī lūpu krāsas un ēnas. :)

      Dzēst
  3. tu saki vēlākam rudenim - tieši Latvijai uz dzimšanas dienu :) man krēmveida vaigu sārtumi patīk...tieši tā iemesla dēļ ka var arī lūpām...plakstiņiem...un paši par sevi ir labi...smuki

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Mums te lietus mijas ar sauli, oktobra vidum tieši laikā. :)

      Dzēst
  4. Man patīk krēmveida sārtumi, galvenokārt tāpēc, ka tos var lietot pa taisno uz tonālo. Šim tonis smuks :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es jau vēlētos, lai tie toņi pie mums būtu vairāk. :)
      Esi mēģinājusi Chanel krēmveida sārtumu?

      Dzēst
  5. Tiiiik skaists komplektiņš! Nagu lakai krāsa super, man ļoti patīk.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, produkti ir ļoti forši!
      Izkāpu no komforta zonas un nolēmu pamēģināt, jo laikā, kad parādījās Art Couture lakas, domāju, ka nekas īpašs.

      Dzēst
  6. Vēl atbildot uz jautājumu - manas mīļākas šī brīža lakas ir Loreal tonī #805 un China Glaze #182 Ruby Pumps. :)

    AtbildētDzēst
  7. Jau vasarā sāku fanot par nagu lakas kvalitāti. Man vispār nagu lakas nu so, so, jo slikti turās, bet šīs labi izvilka trīs dienas, kas maniem nagiem jau ir ļoti daudz, bet ja lieto pedikīram, tad turās tikpat labi un ilgi kā Gelish :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Pedikīram jau ļoti sen nelietoju lakas, man patīk Gelish bezrūpība. :)

      Dzēst