piektdiena, 2014. gada 17. oktobris

Stenders sāls un cukura skrubji - rožu, greipfrūtu un šokolādes

Mana iepazīšanās ar ķermeņa skrubjiem sākās pirms daudziem gadiem, kad Ziemassvētkos man uzdāvināja Stendera austrumu rozes skrubi. Tas bija laiks, kad Stenders bija modē - uz visiem svētkiem tika dāvinātas ziepes un burbuļbumbas. Kādu laiku biju aizrāvusies ar šī zīmola skrubjiem, izmēģināju pusi no piedāvājuma (šķiet, ka tas bija pirms gadiem pieciem vai sešiem). Tomēr vēlāk man tie likās pārāk eļļaini, tāpēc izvēlējos tādus skrubjus, pēc kuru lietošanas, uz ādas nepalika eļļaina kārtiņa.

Inspire for romance!

Feel the refreshing joy!

Feel the chocolate pleasure!


Šobrīd lietošanā ir trīs skrubji - divi sāls skrubji un viens cukura skrubis. Aromāti - nostalģiskā roze, mīļākais greipfrūts un jaunums man - šokolāde.

Pavisam nesen Stenders ir nomainījis dizainu skrubju iepakojumiem, man ļoti patīk. Arī iepriekšējie iepakojumi bija skaisti, nedaudz vintedžīgi.


Rožu sāls skrubis (300g) jeb Iedvesmojies romantikai! ir pirmais un, šķiet, vienīgais produkts, kurš satur rožu smaržu un neizraisa man nelabumu. Skrubis ir samērā ass, taču ļoti labi noskrubē ādu. Smaržo pēc tikko nolijuša lietus rožu dārzā. Pēc dušas/vannas priekiem jāļauj, lai eļļa, kas palikusi no skrubja, nožūst, tad āda paliek ļoti maiga un zīdīga. Tāds jauks un elegants produkts. Vienīgais mīnuss - pēc skrubja lietošanas no dušas vai vannas jālasa ārā rožlapiņas. 
Rožu sāls skrubis ieguvis balvu Cosmopolitan Beauty Awards Latvia kā 2012.gada labākais ķermeņa pīlings.

Greipfrūtu sāls skrubis (300g) jeb Ļaujies spirdzinošam priekam! ir mans visu laiku favorīts skrubju jomā. Izlietoti vairāki iepakojumi, smarža ir fantastiska. Šis skrubis ir nedaudz maigāks par rožu skrubi, taču arī attīra ādu ļoti labi. Un tāā smarža... 
Greipfrūtu sāls skrubis ieguvis balvu Cosmopolitan Beauty Awards Latvia kā 2011.gada labākais ķermeņa pīlings.

Šokolādes cukura skrubis (250g) jeb ļaujies šokolādes baudai! ir diezgan šķidrs ķermeņa skrubis, kuru labprāt pati nedaudz uzlabotu, piemēram, pieliekot klāt brūno cukuru. Skrubis nesmaržo pēc klasiskas šokolādes (kas man pietrūkst), bet gan pēc kafijas. Sastāvā norādītās maltās kafijas daļiņas ļoti labi attīra ādu, taču brīdinu uzreiz - skrubis ir ļoti eļļains. 


Vēlmju sarakstā vēl ir piparmētru sāls skrubis, kas varētu būt fantastiski atsvaidzinošs.

Kur nopirkt: Stenders veikals, Stockmann, Douglas, internetveikals
Cik maksā: 10.90€
Vērtējums: rožu sāls skrubis 8/10, greipfrūtu sāls skrubis 10/10, 
šokolādes cukura skrubis 6/10

Kādi ir jūsu mīļākie ķermeņa skrubji?

17 comments:

  1. Stendera skrubji man arī tīk.
    Labprāt lietoju arī Attirances, atsevišķus The Body shop, organic shop. Tagad izdomāju pasūtīt slaveno REN rožu skrubi, redzēs kāds būs.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man vēl Planeta Organica skrubji patīk, liels bundulis un fantastiski aromāti. :)
      Attirance skrubjus neesmu mēģinājusi, būs jānopērk, vēlos arī izmēģināt kaut ko no Ceano Cosmetics.

      Dzēst
  2. Izskatās feini - tieši dēļ aromātiem:)) Bet man roka neceļās pirkt, jo pati sev taisu, vismaz tad zinu, kas ir iekšā un ka tas tiešam ir kas labs un priekš manis , bez butil metil un visiem citiem briesmoņiem :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man jau plānā ļoti sen pagatavot sev skrubi, bet tas slinkums, slinkums. :)

      Dzēst
  3. Uzraxtiju garu komntāru un pazuda.. Un tad rodas slinkums to atkārtot... Stāsts īss.. Lietoju pipramétru - beidzās.. Gribēju ņemt greifrūtu, bet tagad izvēlēšos kko no jaunajiem.. Pārbaudītās vērtības ir lieliskas, bet tomēr gribas ko jaunu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, jaunumi vienmēr ir forši... kad kādu laiku lietots kas cits, tad gribas atpakaļ pie vecā-labā. :)

      Dzēst
  4. No šiem mēģināts ir vienīgi greipfrūtu sāls skrubis, manuprāt, ļoti jauks un savu abrazīvo darbiņu veic godam + mitrinošā eļļas kārtiņa.

    Līdzvērtīgi noteikti ir Bio2You cukura/sāls skrubji. Šobrīd lietoju smiltsērkšķu ar mandeļu eļļu, tam piemīt tāds citrusīgi skābens uzmundrinošs aromāts. Cenas ziņā arī ļoti pieejami - ik pa laikam Drogās viņus var iegādāties par aptuveni 6 vai 7 Eur.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man bija smiltsērkšķu skrubis no Bio2You, labs, bet tāds diezgan ass. :)

      Dzēst
  5. Man gan iepriekšējie iepakojumi patika nu ļoti,ļoti, bet arī šie ir glīti. Mājās ir šokolādes cukura skrubis un greipfrūtu sāls skrubis, abi patīk. Un bildes skaistas, dikti! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par bildēm - centos noķert pēdējo smuko rudens gaismiņu. :)
      Skrubji forši, man patīk, ka pašmāju ražotājiem ir savi kulta produkti. :)

      Dzēst
  6. Tieši šodien ostīju šokolādes skrubi, bet jā, likās traki eļļains, nepaņēmu. Vajadzēja arī greipfrūtu paostīt :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šķiet, ka greipfrūtu skrubis tāds bestsellers ir. :)

      Dzēst
  7. Mans favorīts ir piparmētru skrubis, vasarā mums ar viņu bija brīnišķīgas attiecības :) Gribētu izmēģināt aprikožu skrubi, jo veikalā pasmaržoju un nevarēju atraut savu degunu :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aprikožu un zemeņu skrubji smaržo pēc vasaras. :)

      Dzēst
  8. O, jā! Piparmētru mans mīļākais skrubis, tikai vannā pēc viņa baigā šmuce :D

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ir piparmētru vannas putas, smarža ir lieliska! :)
      Jā, no rozēm varētu būt līdzīga šmuce. :))

      Dzēst
  9. Mmmmm, Greipfrūta skrubi labprāt gribētu izmēģināt, dievinu Greprūta smaržu! :))
    Sekoju tavam blogam! :))

    AtbildētDzēst