svētdiena, 2014. gada 26. oktobris

Chanel Les 4 Ombres 214 Tisse Mademoiselle

Pavasarī Chanel atjaunoja savu acu ēnu kolekciju ar 8 jaunām paletēm. Es izvēlējos piezemēto, mierīgo un ikdienā valkājamo 214 Tisse Mademoiselle četrotni.


Chanel Les 4 Ombres ir manas pirmās ēnas no šī zīmola, kā arī pirmais "kastīšprodukts" no Chanel.
Tālāk bildēs izpakošanas prieks.




Ēnas pirku ar domu, ka produkts būs 2in1 - gan ēnas, gan skaists spogulīts. Protams, Chanel ar savu melno dizainu ir klasika. Runā, ka Chanel "kastīšiepakojumi" neskrāpējas - pāris reizes ēnas somā bijušas bez putekļmaisiņa, skrāpējuma pēdas manīt nevar.

No K uz L: ombre shade, ombre shade, intensify, illumine

Ja pavisam godīgi, lielas ekspektācijas par šīm ēnām man nebija. Neticēju, ka tās ir pārākas vai darīs brīnumus. Tomēr mani tās patīkami pārsteidza.
Četri jauki toņi - ikdienā izmantoju tikai divus - gaišāko (illumine) iekšējam plakstiņa stūrītim un zem uzacīm un zeltaināko (ombre shade - bildē kreisajā augšējā stūrī) pāri visam plakstiņam. Tumšo toni (intesify) pati nekrāsoju praktiski nemaz (jo nemāku skaisti izēnot), ja mani kāds uzkrāso, tonim nav ne vainas, izskatās glīti un pat piestāv. Otru ombre shade (bildē labējā augšējā stūrī) praktiski neizmantoju, bet sajaucot ar gaišāko, rezultāts ir tīri glīts.
Ēnas klājas ļoti viegli, nav putekļainas, ir nedaudz krēmīgas. Tieši krēmīgums un tas, ka ēnas uz sejas nerada putekļus, mani sajūsmina visvairāk. Uz maniem plakstiņiem bez ēnu bāzes turas ļoti švaki, kā arī pigmentācija ir vāja. Bet ar acu ēnu bāzi pavisam cita lieta. Esmu mēģinājusi ar divām bāzēm - Artdeco un Lancome, noturība līdzīga.

Parasti ēnu uzklāšanai lietoju tikai otiņu, aplikatorus, kas nāk līdzi ēnām, neizmantoju. Vienu dienu mana ota bija kaut kur noklīdusi, ar pirkstiem ēnas klāt negribēju un nolēmu izmantot aplikatoru. Un šeit nu es biju pārsteigta - rezultāts, kā ēnas klājas ar aplikatoru, man patika vairāk nekā ar otiņu.

No K uz L: ombre shade, illumine, ombre shade, intensify
Les 4 ombres lietoju kopš aprīļa mēneša, bildē var redzēt, cik daudz izlietots.


Ar ēnām esmu ļoti apmierināta, nenožēloju nevienu iztērēto centu. Domāju, ka manā īpašumā nonāks vēl kāda Les 4 ombres palete (protams, mierīgos toņos).

Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: precīzi neatceros, tiklīdz noskaidrošu, uzrakstīšu
Vērtējums: 8/10


Baibas atsauksme par Chanel Les 4 Ombres 208 Tisse Gabrielle.


Palikusi vēl neatrādīta vasaras nagu laka, tad ar saviem "kosmētiskajiem parādiem" būšu tikusi galā.

15 comments:

  1. Tā kā CHANEL ēnas ir ceptas, vai esi mēģinājusi uzklāt arī mitrā veidā ( ar mitru otiņu ) Tad ēnas tonis ir pignemtētāks un norutīgāks, šādi ar slapjo otiņu var ar tumšajiem toņiem veidot lainera līnijas ;)

    AtbildētDzēst
  2. Man ļooooti patīk Chanel kā tāds. Mana sirds kusa lasot šo aprakstu. Es tikai visam piekritu un klusībā piekrītoši māju ar galvu, jā, jā jā... :) Ļoti skaista palete un vari būt lepna par to cik daudz esi iztērējusi! :) Man ir Chanel ēnas tonī 39 Raffinement un es teiktu ka krāsas ir no Nude toņu gammas. Visvairāk esmu iztērējusi gaišāko krāsu no paletītes, tur pat redzu iedobīti. Vienīgo un tumšāko no šīs kastītes lietoju uzacīm un pārējas divas retāk pēc noskaņojuma. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Aizmirsu piebilst, tieši tā - Chanel aplikātori ir ļoti labi! :)

      Dzēst
    2. Tava palete arī ir ļoti skaista, tieši manā gaumē. :)

      Dzēst
  3. Kā ir ar pašu kosmētikas iepakojumu? Tik bieži saplīst vai saskrāpējas un tikai tādēļ negribas ēnmt rokās.

    Brigita
    http://www.lostinpattern.com/

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iepakojums ir labs, kā jau minēju - neskrāpējas, bet zemē nometusi, tpfu, tpfu, tpfu, neesmu vēl.

      Dzēst
  4. Atbildes
    1. Ja tumšākais tonis būtu matēts, varētu lietot uzacīm, tad palete būtu ne tikai skaista, bet arī ergonomiska. :)

      Dzēst
  5. Toņi manējie, ļoti patīk izpildījums, kastīte - viss! :)

    AtbildētDzēst
  6. Tik skaista palete, ļoti!!! Man pēdējā laika atkal velk uz ēnām.. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es nezinu, uz ko mani velk. :) drīzāk uz sejas kopjošo kosmētiku. :)

      Dzēst
  7. man vienmēr patikušas ir chanel make up reklāmas žurnālos.... bet ar ēnām pati neaizraujos... manšķiet vairāk būtu mono ēnu fans...paletēs noteikti kkas būtu, ko neizmantotu ar tik lielu iedvesmu, bet piekrītu...spogilītis arī vajadzīgs :) par to skrāpēšanos...man ir Dior palete un tikko apskatīju...apakša ir saskrāpējusies pamatīgi, bet vāciņš nav.... nebiju nekad par kko tādu domājusi, bet redz ir diezgan svarīg :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. No šīs paletes ikdienai var izmantot trīs toņus, man jau tas ir wow. :)

      Dzēst