otrdiena, 2014. gada 28. oktobris

Lancôme Miracle Air de Teint 02 Lys Rosé

Tonālie krēmi ar vieglu, ūdeņainu tekstūru ir iekarojuši kosmētikas plauktus un arī dažas sirdis. Tajā skaitā arī manējo. Lancome Miracle Air de Teint tonālo krēmu nopirku pavasarī, lietoju līdz pagājušajai piektdienai, kad pudelīte izšķīda pa flīzēm. Par laimi - tonālais jau gandrīz bija beidzies un jauna meklējumi arī nesagādāja problēmas, izvēlējos pēc tekstūras līdzīgo YSL Le Teint Encre de Peau. Nedaudz sabēdājos, ka tonālais būs jāatrāda bez swatch'iem, tomēr atcerējos, ka "nebaltām dienām" vai līdzi ņemšanai man tas ir atliets mazā ķobītī.


Stikla pudelītē ar pipeti ir 30ml ļoti šķidrs un ūdeņains tonālais krēms, kas klājas viegli, pielāgojas ādai un nerada maskas efektu. Šo tonālo krēmu ierindotu kategorijā "mana āda, tikai labāka". Manu ādu (normāla/kombinēta) tas nesausina un pārlieku nemitrina, pūderi pa virsu klāt nav nepieciešams, āda ir ļoti samtaina un gluda. Smarža tonālajam krēmam ir ļoti jauka un eleganta. Pavasarī zem Miracle Air de Teint liku Dior Pore Minimizer bāzi, vasarā un rudenī lietoju bez bāzes.
Izvēlējos toni 02 Lys Rose, nav no pašiem gaišākajiem, bet es arī nekad neesmu bijusi izteikti gaiša meitene.



Lancome Miracle Air de Teint tonālajam ir līdzinieki - Armani Maestro Fusion, L'Oreal Paris Nude Magique Eau de Teint (šos abus esmu lietojusi, man patika), kā arī Chanel, YSL un gan jau vēl kāds zīmols piedāvā šo burvīgo tekstūru.

Domāju, ka atgriezīšos pie šī tonālā krēma pēc kāda laika.

Kur nopirkt: Stockmann, Douglas, Kristiana
Cik maksā: 47
Vērtējums: 9/10

Esat mēģinājušas šādas tekstūras tonālos līdzekļus?

12 comments:

  1. lietoju tikai bb nemaz nevaru iedomaaties kko ljoti maskejoshu...gribas kaa tu saki savu aadu.... taapeec shie tevis piesaukti ir iespejamskkas ko vajadzeetu, ne ikdienai...kad gribas kartigu acu make up, daudz skropstu tushas un pamatigu devu lupu krasas, tad bb ir mzliet par maz...tas ysl buzz, kas apkaart notiek vajadzetu papeetiit...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, notiekti paskaties, vismaz uz rociņas pazieķē. :)

      Dzēst
  2. Ļoti patīk iepakojums, arī uz ādas izskatās vienmērīgs un smuks. :)

    AtbildētDzēst
  3. Pamēgināju L'Oreal Paris Nude Magique Eau de Teint, un vispār tas man patik. Tikai man mīnuss bija tāds, ka tas dienas vidū dāk peldēt pa sejas centru (taukains), bet vispār pēc tekstūras un toņa(gaišākais) man ļoti iepatikās :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man nepeld, bet, ja vakarā kaut kur jādodas, tonālais jāatjauno, noturība nav tik ilga, kā gribētos.

      Dzēst
  4. Kamēr mana sejas āda nav perfekta, es pieturēšos pie vairāk sedzošiem tonāliem. Šim apraksts ļoti labs, bet man gribās sedzošāku un maskējošāku efektu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man reizēm arī prasās ko sedzošāku, bet neesmu vēl atradusi tādu biezāku tonālo, kas apmierinātu. :)

      Dzēst
  5. jau vairākus gadus mans favorīts ir lētā gala Bourjois Healthy Mix. patīkami smaržo, viegli klājas, tonis der, vien dienas otrajā pusē būtu vēlams pielabot izskatu. taču neko labāku pagaidām neesmu atradusi.
    Parīzes Sephora nopirku YSL Le teint touche eclat, taču tur bija citādāks apgaismojums, tikai mājās pamanīju, ka tonis ir pārāk dzeltenīgs, atdevu mammai.
    kā izejamo tonālo lietoju MAC Pro Longwear Foundation. vispār man bija doma nomainīt savu kārtējo bourjois, taču šis manai ādai bija krietni par smagu, turklāt baigi ātri žūst (kas manā gadījumā ir slikti, jo tad nepaspēju visu kārtīgi uzklāt). tāpēc lietoju tikai īpašos gadījumos (turklāt pats gaišākais tonis ir man nedaudz par tumšu).
    draugs no Koreas atveda dažas manis pasūtītas kosmētikas lietas, veikalā viņam iedeva Missha BB krēma paraudziņu. no sākuma padomāju, ka būs sūds, jo tonis bija krietni par tumšu. taču man par brīnumu, tonis smuki izlīdzinājās, patīkama sajūta uz sejas un turās labi. noteikti pasūtīšu internetveikalos.
    Bikini

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Bourjois jau nav īsti lētais gals. :)))
      Ar mani ir tā, ka par vidējas cenas tonālajiem (kādi 15-20eur) un ne tikai tonālajiem žēl atdot naudu. Mēģinu pavisam lētus (bet ne sliktus) vai selektīvo kosmētiku.
      Esmu dzirdējusi daudz labu atsauksmju, būs jāpamēģina. :)

      Dzēst
  6. Pēc Velvet un Tavām šāda tipa produktu atsauksmēm, sajūsmā dipināju kājeles - izklausījās, ka nu, BŪS beidzot tāds produkts - viegls, samtains, izlīdzinās sejas tonim izskatīsies dabiski un neaizšmucēs poras... Tomēr nedaudz samulsu pēc konsultācijas Stockmann - ja ir nosliece uz sausiem pleķīšiem, šāda tipa produkts īsti nederēs? Vai vari komentēt pēc savas pieredzes? Man tiešām šāds produkts ies secen?

    Tagad sāku lūkot ta paša Healthy Mix virzienā, bet iekšēji raudu, jo esmu vieglā un dabiskā makeup piekritēja :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. YSL tonālais (tāda pati tekstūra) šobrīd nedaudz izceļ sausos pleķīšus. Man ir doma nopirkt kādu mitrinošo bāzi vai noglabāt līdz pavasarim. Lancomi, šķiet, lietoju no marta līdz oktobrim, bija baigi ok!

      Dzēst