trešdiena, 2014. gada 22. oktobris

Lush Ziemassvētku kolekcijas prezentācija

Ziemassvētki jau oktobrī? Jā, tas ir iespējams! Lush Ziemassvētku kolekcija ar daudz, daudz smaržīgām lietiņām un dāvanām.


Lieliska dāvanu izvēle - viss jau gatavs, sasaiņots & gatavs dāvināšanai!
Smaržīgās dušas želejas, flaberi & ziepes
Košā pasākuma vadītāja
Mūsu grupiņas Sniegavīrs
Pamēģināt, pasmaržot, pagaršot...
Lush dizains priecē!

Paldies Lush & Polhem PR par jauko pasākumu un Ziemassvētku noskaņas radīšanu jau tagad!

Foto: Polhem PR publicitātes foto

9 komentāri:

  1. Ļoti izdevies pasākums! Man patika! :))

    AtbildētDzēst
  2. Nezinu, kas ir lush..... izskataas kkas vannas priekiem, bet man nav vanna

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Anglijā Lush ir ļoti populārs.
      Tā ir handmade kosmētika ar interesantiem nosaukumiem un vēl interesantākiem pielietojumiem (piemēram, cietajiem šampūniem, svaigajām sejas maskām un vēl visu ko). :)

      Dzēst
    2. ok...es jau saku ieksh beauty produktiem esmu ļoti liela neziņa..tāpēc man laikam patīk šāda tipa blogi...visu laiku sajūti kā kko izzini, mācies :) .es paskatīšos...cietie šampūni..

      Dzēst
  3. Man vēl visu vakaru deguns pa kasti rušinājās, un vispār emocijas tik spilgtas un smaržīgas vēl :)

    AtbildētDzēst
  4. Nezinu kāpēc,bet jūsu grupas sniegavīrs man atgādina kādu dzejnieku... :d

    AtbildētDzēst
  5. Jauki, vai Ziemassvētku tēmas Lush produkti jau Rīgas veikalos? :)

    AtbildētDzēst