pirmdiena, 2014. gada 20. oktobris

Nedārgi dārgumi - Dove Purely Pampering barojoša dušas želeja un losjons

Esmu diezgan čakla ķermeņa krēmu lietotāja - katru vakaru pirms gulētiešanas vienmēr ieziežu kājas ar kādu zieķi - jau vairākus mēnešus mans vakara losjons ir no Dove zīmola. 
Šodien par diviem, manuprāt, lieliskiem produktiem no Dove Purely Pampering sērijas.


Dove Purely Pampering barojoša dušas želeja ar mandeļu krēmu un hibisku - man patīk Dove dušas želejas, tās ir maigas, puto un labi attīra ādu. Tām vienmēr ir maiga un patīkama smarža. Ko gan vēl vairāk var vēlēties no dušas želejas? Dove dušas želejas pamīšus lietoju ar The Body Shop un Madara dušas želejām, Dove krēma putām un Attirance dušas eļļu. Tilpums šim produktam ir klasisks - 250ml.

Dove Purely Pampering losjons ar pistāciju krēmu un magnoliju - pirmais, ko gribu pieminēt - fantastiskā smarža. Es nezinu, kā smaržo pistācijas, magnolijas arī neesmu smaržojusi, tomēr šis aromāts man atgādina kaut ko ļoti patīkamu. Losjons pēc konsistences ir lielisks - krēms-želeja, kas ātri iesūcas ādā. Āda ir pabarota un mitrināta. Losjons nav lipīgs un neveļas. Brīdinu, ka smarža ir ļoti noturīga - neieteiktu uz nakti lietot tām, kas ir jutīgas pret stiprām smaržām iemiegot. Tūbiņā ir 250ml losjona.


Virsrakstā minēts, ka šie produkti ir "nedārgi dārgumi" - patiešām vēlos atzīmēt, ka dušas želeja un losjons ir lieliski, ja nevēlaties izdot lielu naudu par ķermeņa kopšanas produktiem. Ar atlaidi abi produkti maksāja zem 5€. Manuprāt, Dove ķermeņa kopšanas kosmētika ir viena no labākajām drugstore izvēlēm.

Ārzemju blogos meitenes jau atrāda Dove Purely Pampering ķermeņa eļļas - tās arī gaidīšu pie mums.

No Purely Pampering sērijas esmu mēģinājusi arī dušas želejas ar šī sviestu & vaniļu, pistāciju krēmu & magnoliju, kā arī klasiski smaržojošo CreamOil dušas želeju. Visi produkti ļoti patikuši. Iesaku arī dušas krēmu un losjonu bez smaržas.


Kur nopirkt: Drogas, Rimi
Cik maksā: dušas želeja ar atlaidi zem 2€, losjons ar atlaidi ap 3€
Vērtējums: 8/10

Jums patīk Dove produkcija? Kādi ir iecienītākie produkti?

14 comments:

  1. Man patīk dove dušas želejas jo nesausina ādu, bet losjoni, k.kā ne, liekās, ka āda zem tiem neelpo :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Esmu pamanījusi, ka daži losjoni ir biezāki un ilgāk iesūcas, tie man arī ne visai.

      Dzēst
  2. Jā, Dove zîmols man arī mīļš :) Ļoti patīk viņu dezodorants, kurš nesmérē tumšas drébes, dušas krēmi ir fantastiski. Vēl arī regulāri pērku viņu klasiskās ziepes.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man ļoti patīk, kā smaržo produkti ar šī sviestu un vaniļu, tik jauka smarža, bet dažreiz uznāk kāre arī pēc klasiskā aromāta. :)

      Dzēst
  3. es tāpat kā tu uz maiņām dove un body shop dušas krēmus...ķermeņa krēmus gan nelietoju ne no viena ne otra.... un mandeļu smarža ir ā, kas vienmēr patīk...vienmēr.... dove vispār šķiet tāds patīkams zīmols...hmmm vajadzēs papētīt...parasti dove šķidrās ziepes un sausos deo arī pērku.... hmmm magnolijaam vispār neatceros smaržu..vienmēr priecājos par ziediem, bet smaržu nezin

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. The Body Shop dušas želejas man ir vienas no mīļākajām. :) vispār apskaužu Tevi - Anglijā TBS var dabūt par pasakainu cenu. :))

      Dzēst
  4. Šobrīd lietoju mandeļu dušas želeju, varu pievienoties sajūsmai!
    Pistāciju sēriju nemaz nebiju redzējusi, bet noteikti pamēģināšu, jo pistācijas kā tādas dievinu.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ir, ir - izrādās, ka viņiem arī ir kokosrieksts ar kaut ko. :) es dievinu kokosriekstu kosmētikā.

      Dzēst
  5. Pievienojos pie Dove lietotājiem - man patīk lietot Dove, un kad nezinu kādu dušas produktu veikalos izvēlēties, par labu vienmēr ņemšu Dove, jo tās tādas pārbaudītas vērtības.
    No ķermeņa kopjošajiem man patīk dušas putas un izsmidzināmie dezodoranti, bet matiem šobrīd topā jaunā putu maska :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, man līdzīgi. :)
      Vēl gribu pamēģināt Nivea klasiskos dušas krēmus. :)
      Dušas putas ir vienkārši must have, man ļoti patīk. :)

      Dzēst
  6. Šīs dušas želejas ir ļoti labas, man patīk smarža un maigā tekstūra. Tagad tik pamainīju uz Tickle Moon želejām dēļ smaržas. :)

    AtbildētDzēst
  7. Es lietoju klasiku - Dove ziepes, kuras mans draugs iepērk lielos kvantumos (viņam nepatīk nevienas citas ziepes, izņemot šīs). Vēl es lietoju Dove Summer Glow, kad man šķiet, ka mana āda ir par bālu. Smarža ne pārāk, taču mitrina labi. :)
    (Bikini)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Es arī esmu lietojusi Dove Summer Glow, bija labs. :) vēl man patika losjons ar gurķu smaržu, bet to vairs nevar nopirkt.

      Dzēst
  8. Dievinu Dove produkciju, it īpaši dušas želejas. Tikai šis losjons man līkās par treknu.
    Tagad arī paņemu viņu jaunus šampūnus, pirmais iespaids ir ļoti pozitīvs, kad palietošu vairāk, domāju uzrakstīt par viņu arī :)

    AtbildētDzēst